Thursday 6 March 2014

DISKAUN MAKSIMA ESP SHAKLEE DATANG LAGI!!!

Seingat saya last skali adalah pada tahun 2012, dimana masa tu saya belum lagi melantik diri saya sebagai Shaklee Independent Distributor. Pada hal masa tu saya telah pun mengamalkan beberapa canister ESP semenjak mengandung puteri saya. Tetapi saya telah membiarkan sahaja peluang itu berlalu yang kononnya tanpa sebarang penyesalan. Namun, hati kita tetap milik Allah, apabila Dia menggerakkan hati kita maka dengan izinNya, dengan restu suami, saya melantik diri sebagai shaklee independent distributor. Haa, tau tak kenapa saya join masa tu, sebab saya rasa menyesal tak mengambil peluang promo ESP masa tu.




Saya pasti ramai yang ternanti-nanti Promo Hebat ESP ni kan?.. Dan kini PROMO BUY 6 FREE 1 FOR ESP datang lagi, so, sesapa yang rasa nak mula bisnes, yang rasa ESP ni adalah semangat korang, jgn jadi seperti saya yang tercalit rasa menyesal sebab tak grab masa promo tu. Kalau la kata korang taknak buat bisnes pun boleh, korang beli suka-suka untuk buat stok sendiri, pakai sendiri, percayalah, akan hadir suara pertanya "eh u pakai ape sekarang?, nampak lain la" Masa tu korang memang adalah pengguna yang bijak, apa lagi, boleh buat sale, pendek kata sharing...

Kepada semua pembaca, makcik2, pakcik2, kakak2, abang2, adik2, kalau terdetik sikit kat hati tu nak tahu everything pasal shaklee ni, jangan segan silu whatsapp laju2 kat no hp bwh ni ok... 

adiyosss!!!! 


Shaklee Kuala Selangor, Jeram, Ijok, Bukit subang, Denai Alam, Bukit Jelutong, Subang perdana 
Anda pilih, anda bayar, saya pos kepada anda, seluruh Malaysia. 
Paling penting anda perlu dapatkan perkhidmatan selepas belian hanya dari saya. Anda berminat jana pendapatan? Earn Your income!! Untuk maklumat lanjut sila hubungi: 
NURUL FARA BT MOHD SAID 
Your Shaklee Independent Distributor 874911 
Whatsapp/sms : 019-303 9033

No comments:

Post a Comment

memberi rundingan kesihatan untuk anda